سمی ترین موجودات دنیا
 
زندگی شیرین
 
 

شناخت تعدادی از سمی ترین موجودات دنیا که تماس با آنها به هر نحوی می تواند خطر مرگ را به دنبال داشته باشد، خالی از لطف نیست.

به گزارش مهر، در زیر لیستی از سمی ترین موجودات دنیا که تماس با آنها خطر مرگ برای انسان و سایر موجودات را دارد آورده شده است.

"عنکبوت بیوه سیاه" که با خالهای قرمز زیر شکم خود به راحتی قابل شناسایی است در سراسر دنیا به خصوص در نقاط گرمسیر و کشاورزی یافت می شود و مسمومیت ناشی از سم آن، 15 برابر از سم مار زنگی خطرناکتر است.

"زنبق مرگ" که برگهای آن ممکن است با پیاز وحشی اشتباه گرفته شود. در آمریکای شمالی و سیبری یافت می شود و برای انسان و حیوانات خطرناک است. اثر سم آن با سوزش لبها شروع می شود و کاهش ضربان قلب و دمای بدن، کما و پس از آن مرگ را به همراه دارد.

"قورباغه سمی طلایی" در کلمبیا یافت می شود. این قورباغه کوچک با 1.5 اینچ قد، سمی ترین موجود زنده شناخته شده است. سم آن روی پوستش قرار دارد و هر چیزی که آن را بخورد فوراً از پا درمی آید   

   هر کدام از این قورباغه ها یک میلی گرم سم روی پوست خود دارد که برای کشتن 10 هزار موش و یا 10 تا 20 انسان کافی است.

"عقرب مرگ خرامان" در مناطق گرم شمال آفریقا و خاور میانه یافت می شود. با یک نیش دم خود می تواند یک انسان را از پا در آورد.

"قارچ کلاه مرگ" یکی از کشنده ترین قارچها است که 30 گرم از آن برای کشتن انسان کافی است. سم آن موجب زردی، مرگ کاذب و سرگیجه می شود. معمولاً درمان آن تعویض کلیه است.

گمار تایپه ای"، این خزنده مهلک آسیایی 50 برابر از مار کبرا کشنده تر است. ذره ای به اندازه یک بلور کوچک نمک از سم این مار برای از پا در آوردن انسان کافیست.

"عنکبوت سرگردان برزیلی"، این عنکبوت تقریباً هر سال 5 نفر را در سراسر دنیا می کشد. سم آن درد شدید، تعریق بسیار و از دست دادن هشیاری را به همراه دارد. این عنکبوت بیشتر بین خوشه های موز یافت می شود.

"ماهی سنگی" در کف آبهای استرالیا یافت می شود. خارهای پشت آن برای از پا در آوردن کسی که آن را لگد می کند کافیست. مرگ در ظرف چند ساعت حتمی است.

"عروس دریایی مرگبار" یکی از سمی ترین حیوانات دنیا است که سم آن در کمتر از دو دقیقه قربانی خود را می کشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:57 :: توسط : وحید -حسن

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

باسلام وقتی اومدی تو وبلاگ من اگر عشقت کشید ما رو لینک کن                       ما هم اگر تونستیم  و وب شما بر جا بود شما رو لینک می کنیم






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 3093
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/06.js">

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

bahar22

كد پرواز پرندگان